2013. június 5., szerda

Üdv

Üdv mindenkinek!
Ebben a blogban jó eséllyel találsz
-műhelytitkokat :)
-Mindent, ami drótékszer!
-a kötögetéseimet...
-Rengeteg képet!
-és egyéb, hasonló kaliberű bejegyzéseket.

Hadd kezdjem néhány képpel, bemutatkozásképpen :) Ezekből képet kaphatsz a mániáimról, vagy (ha finomabban fogalmazunk), megtudhatod, mikkel szórakozom szabad perceimben.
Ez a kedvenc gyűrűm, a Práter utcát is megjárta velem - amikor felvételizni mentem, magammal vittem több más bigyóval egyetemben, hogy legyen mit bemutatnom a felvételiztető bizottságnak. Sikert aratott...:)
Ezt az ötletet az interneten láttam, és elképzelni sem tudtam, hogy tartja össze magát a csavart rész...
Most már tudom.
Az első pár fülbevalóm, miattuk lövettem ki a fülemet... És mellesleg (eddig) az egyetlen olyan kép, amit a láncszerű bigyóimról készíteni tudtam. Nem baj, majd jönnek azok is.
És álljon itt még egy százszázalékosan saját fejlesztésű sáltű, a képminőség miatt pedig bocsánat... Nem olyan könnyű ám ezeket fotózni.

A tájékoztatás nem teljeskörű :) Hamarosan jönnek a többiek is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése