2013. december 11., szerda

Kelta kereszt

Ismét egy tutorialt hoztam nektek, hátha egyszer ti is felbátorodtok, és belefogtok egy drótékszerbe :) Ezúttal egy kelta keresztet csináltam - nem az én ötletem volt.
Első lépésként megrajzoltam a méretben pontos terveket - ez fontos, mert később a rajzhoz méricskéltem hozzá hajlítás közben a drótdarabokat. Aztán elkezdtem agyalni valami elmés megvalósításon, és végül a következőt sikerült kitalálni:
 Először másfeles vörösréz drótból meghajlítottam magának a keresztnek a keretét,
aztán feketére színezett drótból a díszítést (ami nem mellesleg majd összetartja az egészet), és a keretet megforrasztottam, hogy teljesen körbe lehessen kötözni.
(Ugye nem csak szerintem néz ki sokkal jobban így? :D)Ezután egy kis fejtörés következett, ugyanis elég nehezen tudtam eldönteni, hogy kívülről vagy belülről kezdjem-e kötözni.
Végül kívülről kezdtem, mert azt hittem, úgy stabilabb lesz, és
igazam lett! :)
Ezután csak a belső kis elemeket kellett csak rögzíteni,
ami közben azért felmerült egy-két nehézség (például hogy egyik sem illett sehová... -.-). De szerencsére mindent sikerült áthidalni, és végül, órákig tartó kemény és monoton munkával, amit egy kis zene
nélkül lehetetlen lett volna kibírni,
VÉGRE KÉSZ LETTEM!
Utóirat: a zene alatt lévő képnek és ennek a projektnek semmi köze egymáshoz.






1 megjegyzés:

  1. Ez egyszerűen fantasztikus lett! *-* (Szóval semmi köze egymáshoz?XD)
    Ezt a számot ajánlom figyelmedbe: http://www.youtube.com/watch?v=IpOoPQ6JmbM

    VálaszTörlés