2013. december 7., szombat

Sírógörcs

Ez volt az első dolog, ami eszembe jutott, mikor megláttam egy Siepinski-háromszöget mintázó drótékszer képét, amit egy ismerősöm mutatott, hogy na, ilyet szeretnék...
Aztán szépen megszerkesztettem papíron magát a fraktált, de ettől sem lettem boldogabb.
Aztán elkezdtem meghajtogatni drótból a konstrukciót, és ahogy haladtam vele, úgy tetszett egyre jobban... Előbb egy "próbadarab" lett kész (azt jól elrontottam), aztán jött még kettő, amik egy pár fülbevalót képeznek majd. Mindeközben a kezdeti elkeseredésen túl az egyetlen probléma, amibe ütköztem, az az alumínium drót hihetetlen lágysága és érzékenysége volt... Alighogy hozzáértem a fogóval, már ott is volt a nyoma... :( Az egyetlen út ennek kiküszöbölésére az volt, hogy lehetőleg ott fogdostam a drótot fogóval, ahol feltehetően kevésbé látszik majd, és ahol csak lehetett, kézzel hajlítgattam. Ez lett belőle:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése