2017. november 25., szombat

Stuff in the Shell - Fonalba zárt szellem

Emlékeztek még, amikor tavasszal rajongók ezreinek rettegéssel vegyes várakozásával övezve kijött a mozikba a Páncélba zárt szellem? És aztán éppen amiatt lett hatalmas bukta, mert nem tartotta magát elég "hűen" az előképeihez, nekem óriási szerencsém volt, hogy nem láttam előtte az eredetit, mert így viszont nem befolyásolta a film megítélését.
Persze rá is kattantam annak rendje és módja szerint, megnéztem az eredeti '95-ös animét, majd a sorozatot is néztem, amíg bírtam idegekkel, és ebből termett ez a figura, ami elsősorban a sorozatban szereplő kis... háát.... pók-robot-szörny-tank. Ami önálló tudattal bír és beszél.

Egyébként erről a figuráról még annyit, hogy ez lett az első és eddig egyetlen olyan alkotásom, amit ha újra el kellene készítenem, megint ebben a formában, változtatások nélkül készíteném el.

És akkor ha már az ember rendelkezik néhány fajta érdekes robotszörnnyel, mi sem egyértelműbb, mint egymás ellen fordítani őket... Hölgyeim és uraim, tegyék meg tétjeiket! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése