2014. február 25., kedd

Fekete karnevál

Ismét elkészült az öttagú kollekció egy része, de a második hely ezúttal nem amolyan egy délután összedobható mütyüré, hanem a legnagyobb (és általam legjobban rettegett) darabé, a Hollókirálynő szárnyáé. Már említettem itt, ha nem is ezen a néven. Bizony, a csipkekendő készült el, méghozzá számomra rekordidő, másfél hét alatt. (Azt azért hozzá kell tenni, hogy ez alatt tényleg erőltetett menetben csak ezt csináltam - az utolsó fázis, a kész darab kitűzése ma hajnalban, körülbelül tízperces időkeretben került sorra közvetlenül a felkelés nehézségei után, de még a reggeli kávé előtt...)
Mondjuk nem lett akkora, hogy igazán nagykendőnek lehessen nevezni (elfogyott a türelmem - általában ha egy nagyobb ötlet megvalósításán dolgozom, sajnos az összes elemet egyszerre csinálnám, ha lehetne...) - a gombostűs doboz lehet viszonyítási alap:
És egy kis hangulatkeltés:
Miközben kötöttem ezt, nagyon sokszor eszembe jutott az a csipke, ami a "szárnyasz Lidérc" köpenye ujján lobogott a harmadik részben...

5 megjegyzés:

  1. Bár nem tűnik túl nagynak, azért grat, szép munka! x3
    És várom a "maradékot" x3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, bár én inkább úgy fogalmaznék, hogy rettentő kicsi lett, sokkal kisebb, mint vártam a kifeszítés után (túl rugalmas volt a fonal, és összeugrott megint), de a célnak így is megfelel ^^ És a félkesztyűnek már megvan a fele, bár gyakorlatilag soronként találom ki, hogy a következő sor hogy alakuljon... Úgy azért elég nehéz.

      Törlés
    2. Csipkekesztyű? Fekete csipkekesztyű....? *_*
      *gigászi-csillogó-hosszúpillájú-szemekkel-pillog*

      Törlés
    3. Igen, az :) Igaz, hogy csak az egyik kézre terveztem...

      Törlés
  2. DAMMN! Akkor a másik a Helláé!

    VálaszTörlés