2013. november 13., szerda

1 óra vesződség = 1 steampunk medál

Talán több is eltelt, mint egy óra, mire felfogtam, hogy erre a medálalapra nem lehet forrasztani. De míg idáig eljutottam, tönkretettem egy alapot, összecineztem a fogaskerekeimet, és nagyon-nagyon sok időt elpazaroltam.
Aztán aludtam egyet a dologra, és úgy döntöttem, hogy a barbár megoldást választom, és megpróbálom inkább ragasztóval rögzíteni a darabokat, hátha... Össz-vissz öt percig tartott a művelet, már csak várni kell, hogy megkössön (remélem, megteszi...)
Addig is így néz ki:

2 megjegyzés:

  1. *visszanyeli az első reakciót* ...!!! *finomít a másodikon* ...!! *kicsit szalonképesebbé teszi a harmadikat* Ez egyszerűen frenetikus...! *_* Állati jól néz ki! x3 (És látod-látod, ugye, hogy a ragasztó néha csodákra képes? x'D)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! *.* És méghozzá milyen ragasztó... A címkéjét nézve eleinte voltak kétségeim az eredményt illetően, de MEGKÖTÖTT!!! Úgyhogy most örülök, hogy nem kell újrakezdenem.

    VálaszTörlés