2020. január 2., csütörtök

A Zöldtakony-invázió

Így előre is elnézést kérek a vulgáris címért, de a filmnek, ami a mai szörnyet inspirálta, ténylegesen ez a címe. Hűen a tavalyi évhez - bár ezt most senki sem kérte, és voltaképpen nem tudok olyan helyzetet elképzelni, ahol ezt rajtam kívül bárki is szükségesnek érezte volna - az első kreatúrám ismét egy szörny, akit az elvetemültebbek már ismerhetnek a Retroshock!-videókból. Ezúttal azonban teljes mértékben elégedett vagyok az eredménnyel, és ahhoz képest, hogy mennyi kis mindenfélét kellett rávarrni, egy fél éjszaka alatt elkészült, szóval kimondhatjuk: fejlődöm. Íme:
És összehasonlításképpen az eredeti szörny az 1968-as Green Slime című filmből:
Látható, hogy nem én találtam ki, hogy lógjon rajta az a sok mindenféle vacak, valaki ezt így megtervezte, mindenki más meg rábólintott, hogy jó lesz az úgy! Érdekesség, hogy bár a szörnyeknek van karjuk és rendes, emberi kezük, ezt egyáltalán nem használják, hanem csak a csápjaikkal hadonásznak összevissza, az emberek meg ebbe belehalnak. De ha nekem nem hisztek, álljon itt bizonyítékként a Retroshock bemutatója:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése