2016. február 24., szerda

Még élek

Minden kedves mindenkitől elnézést kérek a hosszas hallgatásért, kifogásként talán felhozhatnám, hogy az életem többször is gyökeres fordulatokat vett ez alatt az egy év vagy mennyi alatt, amióta nem jelentkeztem, és ennek eredményeként elsőként egy nem túl jó hírrel szolgálhatok. A fémműves bejegyzések mostantól bizonytalan ideig elmaradnak, helyettük viszont még több kötött-horgolt cuccot láthattok majd :)
Elsőként rögtön egy sokoldalú projektet láthattok, ami mostanra sajnos szép lassan átcsúszott a végtelenített kategóriába, amivel "majd csak kezdek valamit". Eredetileg el akartam adni őket, de mivel senkinek sem kellettek, félretettem. Még nyáron dolgoztam rajta sokat, jellemzően éjszakánként, mert a melegtől nem tudtam aludni. Szóval íme:


 A fülbevalóknak még egy nagyon dizájnos, dobozos mappából készült installációt is összeraktam... Legalább nem keverednek el :'D













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése