2013. július 1., hétfő

Téma és variációk

Téma: Full Persian 6 in 1 lánc
A lánc négyszögletesnek tekinthető, egy láncszem a két szemközti oldalon "ütközik ki" olyanformán, hogy a láncszemek az egyik oldalon V, a másik oldalon szár nélküli A alakot adva kapcsolódnak egymásba.
Annyira tetszett ez a típus, hogy a M.A.I.L.-en elkezdtem variációkat keresni rá, és a legjobbakat meg is csináltam, feles mennyiségben a birtokomban lévő piros drótból (ez a mennyiség azóta persze jelentősen megcsappant...)
Első variáció: Apollo
"One and a Half Persian"-nak is nevezik, mert az egyik "emeleten" minden oldalon kettő, míg az alatta lévőn minden oldalon egy láncszem található (nem tudom, mennyire látszik ez a képen, meg egyáltlán, ennyire fejezem ki értelmesen magam... Félek, semennyire. A felsorolt láncokhoz egyébként találtok érthető tutorialt a M.A.I.L.-en, én is onnan szedtem)
Második variáció: Soyuz
Nagyon hasonlít az Apollo-hoz, de itt az egy és a két láncszemből álló "emeletek" el vannak csúsztatva egymáshoz képest egy "szinttel".
Harmadik variáció: One Hour Less Sleep

Ennek megint több változata létezik, ez a legegyszerűbb. Itt mindig két láncszem van, de nem nyíló (a másik oldalon csukódó) formában.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon durva fotó... Mintha forráspontig lenne hevítve...
    Próbáltad már, hogy nem vakuzod telibe?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, próbáltam, csak akkor sajnos még ennyi sem látszott belőle, mert nem csak sötét lett, hanem homályos is... A helyzet az, hogy ezeket a láncokat sajnos nagyon nehéz fotózni.

      Törlés