2013. július 20., szombat

Mérleg

Dicsekedhetnék azzal, hogy már a horoszkóp egyharmadához csináltam medált, ha nem tudnám, hogy aki egy kicsit is tud fejben osztani, rögtön rájön a csúsztatásra :)
Tehát újabb csillagjegy. Persze nem sorrendben haladok (ha hirtelen megkérdeznék, nem is biztos, hogy egyáltalán tudnám a pontos sorrendet), hanem ahogy jön.
Aznap, mikor ezt csináltam (tehát tegnap...), valamiért annyira dekoncentrált voltam, hogy egy egész napomba került ennek az elkészítése, pedig nem olyan bonyolult. A legtöbb időt persze az vette el, hogy a mérleg serpenyőjét első nekifutásra tökéletesen elrontottam. Ez lett belőle:
Két kicsi medál, vagy egy pár fülbevaló, még nem tudom, mi lesz belőle. Ha fülbevaló, ugyanolyan láncos megoldással lesz, mint a mérleg két nyelve - persze valószínűleg nem ugyanolyan lánccal, mert az még nekem is túlságosan "antikolt". Az történt ugyanis, hogy egy interneten talált vegyi eljárással megpróbáltam ezüsttel bevonni - az eredmény szörnyű lett, nagy részét szerencsére már sikerült levakarnom a láncról, de szétszedni az egészet és szemenként lepucolni valahogy nagyon nincs kedvem.  A két kosárka forrasztva van, persze ez sem ment zökkenőmentesen. Már az utolsó előtti bordánál tartottam, amikor egyszer csak úgy döntött, hogy ő most túlmelegedett, fogta magát, és szétzuhant, és ezt legalább háromszor eljátszottuk a délelőtt folyamán. Nem volt valami kellemes... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése