2013. július 18., csütörtök

Bika

Íme, egy bikafej - illetve a koponya része. Ennyi maradt belőle, mire elkészült... :)
Így jobban megnézve, inkább bölényhez vagy bivalyhoz hasonlít a tehénalakú kérődzők közül... Hát, ennyit ért négy évnyi biológiatanulás (pedig nem is volt olyan régen).
Bár viszonylag hamar elkészültem vele (első nap este kb. 1 óra, másnap gész délelőtt), a csavargatás mégis elég kevéssé volt izgalmas. Izgalom csak akkor kezdődött, ha véletlenül széttéptem a tartás miatt előre összeforrasztott részeket, de az izgalmat itt is többnyire mindössze némi bosszankodás helyettesítette afelett, hogy a már kész és éppen szétesett részeket le-, majd újra kell csavarni. Afférok nélkül a csavarás annyira unalmas, hogy zenehallgatás nélkül nehéz elviselni. Megnyugtató műfajokat válasszatok! (Én a gregoriánokat szeretem... :) )
Hogy lássátok, nálam sem minden fenékig tejfel, megmutatom ezt az ékszert azzal a rajzzal együtt, amit előtte csináltam, hogy "így kellene kinéznie". A különbségek legalábbis szembeötlőek... Ami nem feltétlenül a rajtudásomat minősíti (bár más esetekben az is hagy maga után némi kívánnivalót), hanem csak azt a tényt, hogy a drót eléggé másmilyen, mint a grafitceruza.
Tehát itt van:
És ez még nem is tér el nagyon! Ennél sokkal brutálisabb különbségeket is produkáltam már :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése