2020. január 1., szerda

Ami kimaradt 2019-ben

Nyár közepétől az év végéig egy csomó minden készült, ami végül különböző okok miatt nem kerülhetett fel ide akkor, amikor kellett volna, így a kiszámíthatatlan és egyenetlenül elosztott bejegyzések rossz szokásának áldozva most itt, egyszerre teszem közzé őket.
Azt hiszem, ez a pulcsi volt az első, de már olyan rég kész van, hogy nem is vagyok benne olyan biztos. Mindenesetre hatalmas meló volt egy eleve túlméretezett ruhadarabot 3,5-ös tűvel összehozni, ráadásul egy olyan mintával, ami elölről nézve teljesen máshogy csíkos, mint oldalról (ez a képen a ruhaujjakon látszik néhol). Az egyetlen problémája csak az, hogy az ujját egy kicsit nagyra méreteztem, nyilván ez volt az oka annak is, hogy a piros szín persze, hogy az utolsó 3 sorban fogyott el, hát persze, hogy mikor máskor! De meglett végül.
Ez a poncsó valójában csak azért készült el, mert a Flying Tigerben egyszer megláttam egy adag nagyon esztétikusan összerakott (egyébként elég gyenge minőségű, de ez persze mellékes most) fonalat, amit természetesen azonnal megvettem, majd két hétig gyötrődtem, hogy mit csináljak belőle, és végül ez lett az eredmény. Ez tipikusan az a darab, amit az ember például vonatúton köthet gondolkodás helyett.
A következő egy újabb csehszlovák rajzfilm, Bob és Bobek lett, akik már eléggé az év végén készültek (konkrétan karácsonyra), és ezért is nem kaptak külön bejegyzést, hogy a leendő tulajdonosuk még véletlenül se láthassa meg őket idő előtt. Van kalapjuk is, de az még nem volt kész, amikor a fotó készült.
Ez a kendő már a két ünnep között lett kész (azt hiszem...), és kivételesen nem magamnak készült, de aztán persze annyira megtetszett, hogy muszáj volt magamnak is összeraknom egyet maradék fonalból, amit a fiók alján találtam. Valójában így három kendő készült ugyanezzel a technikával: az egyik egy teljesen fekete darab, ami annyira megtetszett valakinek, hogy megrendelte a képen látható darabot, ami annyira megtetszett magamnak, hogy csináltam még egyet, más színekkel, e gyakorlatilag ugyanilyen fonalakból.

És végezetül 2019 nagy dobása, a mérete szerint is legnagyobb idei projekt és az utolsó elkészült darab:

Ennyi. Találkozunk 2020-ban újabb szörnyekkel és (remélhetőleg) még több pulcsival!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése