2014. május 19., hétfő

Evolúció

A törzsfejlődést nem lehet megállítani, és így van ez az én zoknijaim evolúciójával is: hosszabb kihagyás után itt az új, eddig tényleg a legfejlettebb generáció, ezúttal Dobby kötőtűiről:
Írva vagyon, hogy Dobby - megszabadulásának emlékére - a második résztől minden karácsonykor kötött egy pár zoknit Harrynek. Ezek tudvalevőleg általában különbözőek voltak, csak én most túl lusta voltam két mintát tervezni, úgyhogy a zokni mindkét felét ugyanaz a cikeszminta ékesíti :) Sajnos a kötésmintával még mindig nem barátkoztam meg teljesen, ami kb. azt jelenti, hogy a felét sajátosan értelmeztem, a másik felét pedig a többi zoknikötős emlékemből raktam össze... Ezért néz ki úgy, ahogy. De legalább kényelmes, és remekül elfér benne az ember lába... :S


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése