2013. június 12., szerda

Két lánc, amúgy frissibe'

Ezt a láncot igazából még tavaly nyáron kezdtem el, de valahogy nem fejeztem be, és csak nézegettem azt az 5 centis darabot - eddig. A lánctechnika, amivel készült, angolszász körökben a Jens Pind linkage 5 nevet viseli (lásd: M.A.I.L.), itt Magyarországon élőben még eddig nem nagyon láttam ilyet.
Közelről így néz ki:

Ezt a technikát pedig a DeviantArt-on talált ötlet alapján én magam fejlesztettem ki.Az történt ugyanis, hogy találtam képet egy nagyon szép láncról, és én is szerettem volna olyat csinálni. Tutorialom azonban nem volt hozzá, ezért neki kellett látnom kitalálni valahogy, hogy is van ez. Két és fél napi kínkeserves vesződés után jött létre a fenti verzió, ami viszont már csak nyomokbn hasonlít az ötletadó lánchoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése